2012. július 25., szerda

18.

Ezek nem az én tollaim lesznek, tehát nem is ékeskedésből tettem ide ezeket a kis szösszeneteket.
Valamikor (február, március magasságában) a Művésznő karcolta a blogjába őket. Kár, hogy kőkemény hanta volt az egész...!
"Sosem kaptam még annyi erőt zenétől, mint amit a zenekarom olt belém egy egy koncerten, és még sosem mutatták meg nekem ennyire világosan azt, hogy mi az igazi rock and roll.
Anélkül ítélnek el valamit, hogy fogalmuk sincsen róla, aztán ha ez a sok műanyag buzerátor egy egy fesztiválon csak legyint majd arra, hogy "csak egy punk zenekar" játszik , akkor lesznek lezenélve a földre, a mi lelkünk eljár a pokolba egy egy koncerten, ők pedig zsebre tehetik a nem létező zenei tudásukat, és vagy eredetit tanulnak majd írni egyszer, vagy rájönnek, hogy jobb lesz ha többet nem mutatkoznak emberek előtt."
" Tudom már miért szerettem meg jobban ezt a zenekart, mint a hitvány rockzenészeket, kibaszott őszinték, még akkor is amikor szar van a palacsintában túró helyett. Egyet még tehetek azokért a rockerekért, akik velem együtt szívből szerették ezt az egészet, és keresik az igazat, és a megfoghatatlant..Meg fogom mutatni mindenkinek mire vagyunk képesek, és azt, hogy az igaz dalokat mi képviseljük, és azt a lelki megnyugvást, amit egy koncerttől vár az ember, csak ez a zene tudja kielégíteni maximálisan.
A lehetőség adott,  éppen csak egy kis munka az, hogy mindenkihez el tudjon jutni, aki velem együtt elindul a változás útján, és szerintem sokan leszünk így..
A sok ostoba , akik legyintenek a szóra , hogy punk, és soha a büdös életben nem néztek még a dolgok háta mögé, még akkor is néha fellibbentem a függönyt a rockzene hazugságairól, és a sztárságról, ami mögött lófasz sincs."
" Vannak ezek a drága punk zenészek..Amióta csak találkoztam velük, egyre inkább érzem rajtuk azt a fajta akarást, amit én szoktam véghezvinni...Tehát nem állnak fel a színpadra, és utána hisztiznek valamiért ami nincsen, még akkor sem, ha tegnap rá kellett jönnöm, hogy ezek önmagukban nagyobb őrületet keltettek a színpadon, mint a nagy rockzenekar, akik hiába verik más faszával a csalánt, sokért teszik, és kibaszott hiteltelenül.Tök nagy rock and roll lehet az életük, még mindig ott zúztunk, amikor már hazaszáguldottak a helyszínről a gázsival."
 "Azért őszintén remélem lesz még pár fasza pillanat , és talán lesz még néhány álom, amit sikerül elérni, és megélni. Ha mégsem ez van számomra megírva, akkor is azon fogok dolgozni, még ez ellen is lázadok, és bebizonyítom, hogy nem minden van úgy ahogy az öreg eltervezte, egy két helyen tutti áthúzom a számítását.
Ráadásul még ma elkezdem, és ma délután az éterben a zenei paletta velem együtt átalakul, és az őszinte, és igaz rock and roll veszi át a szerepet. Én pedig azon fogok dolgozni, hogy ezt az érzést, más is megélje, és ugyanolyan szeretettel viseltessen a műfajért, a punkért, és az abban zenélőkért, hogy minél többen legyünk.
Ugye milyen jó kis mese volt, mára itt a vége, de mielőtt elfutná véle, teljesen hangerő a lejátszókon, és:
Punk's not Dead"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése