2011. november 14., hétfő

10.

Miközben a média azzal van tele, hogy az a maroknyi szellemi sírkő a "Való Villában", vagy a másik csodálatos médiakupleráj rezidenciáján hogyan cseszi el az életét, addig én a saját szabadidőmben, a megérdemelt pihenő időm alatt arra sem vagyok képes, hogy elintézzem a saját kis dolgaimat. Csodálom is azokat az egyéneket, akiknek mindenre jut idejük!
Mindegy is!
Egyszer talán majd csak utolérem saját magamat!
Pont egy ilyen kis intézni való után rohangáltam, mikor is lusta egyénként beálltam a hazai pálya, nagyon komoly helyi járatának a buszmegállójába, és reménykedtem, hogy valami busz egyáltalán közlekedik is szűkebb hazámban. Tudatlanságom mentségéül szolgáljon az az aprócska tény, hogy én a kora délutáni órákban a Cégünk színeiben talpas janicsárkodom a fővárosban, így nemigen lehetek a városunk csodálatos buszjáratainak utazóközönsége.
Éppen csak sötétedett, én pedig bevágódtam valami iskoláscsapat közé. Mondjuk az már elég biztató volt, hogy várják többen is a buszt.
Aggódva érdeklődtem a legközelebb álló iskolásnál, hogy vajon megy-e valami buszféle mostanában, és azt a meglepő választ kaptam, hogy "nem tudom"...!
Kérdőn néztem körbe, és akkor értettem meg, hogy mi a helyzet.
Az iskoláscsapat, az éppen a helyi kisegítőiskola növendékeiből állt egytől egyig (kísérő, vagy tanár nélkül!!), ahol aztán az értelem annyira távol volt az arcukról, mint a fent említett jármű a megállótól.
Később azon agyaltam, hogy mit is kereshettek ott(??), hiszen tényleg nem jött a busz, mint ahogy ezt utólag meg is tudtam... Ez is örök rejtély marad a számomra, mint ahogy az is, hogy mitől van az, hogy az idei celebgyár szériában egytől egyig kiégett embereket futtatnak, akik ráadásul úgy le vannak lakva, mint egy tanácsi lakás?!
Pedig a valóság nincs is messze, ott figyelt a buszmegállóban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése