2011. november 9., szerda

8.

A szabadságom ideje alatt kivégeztem a "The walking dead" összes eddig leadott részét. Eszméletlen jó kis zombis sorozat!
Hasonlóan kellemes a "Dead set" is, de ez jobb!
Valahogy kiforrottabb, kerekebb a sztori, pedig még csak most megy a második évad, és a főhőseink is alaposan megfogyatkoztak már.
Mindamellett, hogy kevés a túlélő, véresek a jelenetek (na az aztán bőven van!!), és a zombijaink nem éppen vegetáriánus étkezési szokásai alaposan bemutatásra kerülnek, felbukkan némi gúny, irónia, és társadalomkritika is a sorozatokban. Na, nem úgy, mint az "Élőhalottak visszatérése" egyes részeiben, hanem teljesen komolyan. (Mint a legtöbb ilyen jellegű horrorban is, a lásd a teljes George A. Romero életművet.)
Nagyjából ilyesmikkel aztán el is ütöttem a kevéske szabadidőmet, de nem nagyon szoktam bánni. Néha pedig, miután megnézek egy egy ilyen filmet, azon elmélkedem, hogy talán már ráférne a kedves, és csodálatraméltó, emberiségre egy hasonló apokalipszis. Egy kicsit kigyógyulna a természet a betegségéből.
Mondtam már, hogy gyermekkorom óta oda vagyok a képregényekért?
Nemhiába, a The walking dead is csak egy képregény adaptáció...

Még egy kis apróság. Ha a filmek címére, vagy a nevekre kattintgatsz, akkor láthatod a fent említett művek előzeteseit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése