2011. október 26., szerda

1.

Valami frappánsat kellene most ide írnom, elsőnek. Valami olyat, amitől azt gondolja mindenki, hogy "hű ez milyen fasza kis blog lesz!" Soha nem tennék ilyet, mert nem vagyok az a fajta ember, aki ilyesmin töri az agyát. Volt már blogom többféle témában. Politikai hangvételű, amit azonnal törölt a blogszolgáltató,ahogy beleástam magam a témába... Talán túl radikálisnak, anarchistának, nihilnek tartották, pedig csak őszinte igazságok voltak benne. Véleményem az ország vezetőiről. (Itt nem tudom, hogy lesz-e ilyesmi, mert nem tervezem előre ezt a blogot. Ahogy esik, úgy puffan.)
Volt képregényes, amit baromira sokan szerettek, az arrogáns hőse miatt, meg ilyen egyszerű. Egyszerű, ami rólam szólt, és a környezetemről. Amikor már túl őszinte volt, legalább is én akkoriban nagyon annak éreztem, akkor töröltem. (Becsszó' megígérem, ha ilyen irányba kanyarodik az írás, ezt nem fogom megsemmisíteni!) Kellenek az ilyen igazságok is. Megérteni, elfogadni, vagy leírni igazságokat.
Mert mint tudjuk, a megértés maga is etikai viszony. Annak elismerése, hogy a másik ember igaza ugyanúgy igazság, mint a saját igazam és meggyőződésem, nem lehet a másik megítélésének mércéje. Másra nem kényszeríthetem rá! Az igazságok szembekerülhetnek egymással: ettől még igazak maradnak. Na ezért szarok le mindent nagy ívben! Aki akarja olvassa, aki nem akarja nem olvassa. A lényeg az, hogy mindenképpen őszinte lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése