2012. szeptember 30., vasárnap

34.

Nagyjából nyugi volt a pár napban, míg nem írtam, leszámítva a lányom fogzási hisztijét. 
Filmtöltés, filmnézés, weboldal kreálgatás magunknak, meg az amcsiba szakadt barátom bandájának, és persze meló volt ezerrel. A fiammal ismét sikerült szorosabbá kötni a kapcsolatunkat. Eléggé zűrös volt számára a sok költözés, meg az, hogy reggeltől estig dolgozom. Kellett volna még anyuékhoz is mennem, de az egész család takonykorban szenved éppen... Megy is a kölköknél az orrszívás ezerrel!
Tegnap még elkezdtem csinálgatni a zenekar Do It tévés szarját is, de ahhoz még kell képanyag bőven. Meg aztán nem is tudtam sokat videózni rendesen, mert a rock n' roll kicsapta nálunk a biztosítékot eléggé durván, úgy hogy a próbateremben éjszakáztam...  Különben egész jól tolerálta a Bébim az ügyet. Nemigen hangoskodott, meg nem hisztizett a reggel nyolc órai hazaérkezésemkor. Azért megbűnhődtem egy kiadós fejfájással, meg hidegrázással....
(Soha többet nem iszok...!)
Soha többet nem iszok Jack Daniel's-t. 
Ugyebár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése