2012. augusztus 10., péntek

23.

Reggeli (szokásos korai) ébredéssel, iszonyatos szomjúsággal kezdtem a napomat.
Tegnap valamiért ütős volt a zenekari próbánk és "helydejókedvem" kerekedett. Csak átkozottul fáradt és szomjas voltam reggel. (Meg állítólag szexuálisan zaklattam a Bébifejet. Mondjuk ezen nem is csodálkozom, amúgy is mindig azt teszem...)
Ígérem, többet nem iszok!
Aztán a régóta tervezett nagytakarításnak is nekifeszültem, na és persze valamelyest eltüntettem a Bébim által felrobbantott paradicsomkonzerv nyomait a falról. Nem lett valami szép, ezért kitettem a nemzeti lobogónk egy példányát az összegányolt falra, miközben fejben gyorsan hozzáadtam a költségvetéshez egy vödör falfesték árát is.
A lányom ma végig hisztizte a napot, ezért egy kicsit magamban aggódtam, hogy mi lesz délután, mikor az anyjuk találkozik, az egyik barátosnőjével (Neki is jár egy kis kikapcsolódás, kiszakadás a mindennapok mókuskerekéből), de most nyugalom van. Most maradtunk először egyedül hármasban, és a Levi nagyon anyás.
A kis csaj , meg ma baromi hisztis. Elé szórtam egy halom játékot és el van vele. Most is ott ül egy tonna műanyag kacat között és élvezi.
A Levit nehezebb lekötni, de hálisten' mostanság eléggé érdeklődik a Pókember iránt, úgy hogy úgy döntöttem megmutatom neki a Pókember filmeket. Az unalmas párbeszédes részek közben idehord hozzám néhány autót, meg ezt azt, de amikor akció van, akkor bámulja a tévét.
Egyszóval elvagyunk. (Ezer köszönet és hála Stan Lee-nek!)

Egyébként elárulná valaki, hogy hogyan tud ennyi kosz összegyűlni egy olyan fürdőszobában, amit amúgy is nap, mint nap takarít az ember??!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése