2012. augusztus 19., vasárnap

24.

Nehezen viseli a nőszemély, ha éppen nem megyek velük a szokásos kiruccanásra - levegőztetni kell a kölkök fejét - de most éppen nemigen volt kedvem kimozdulni a lakásból. 
Gondolom a város éppen tele van ünnepelni vágyó fiatalokkal, meg mindig ünneplésre kész külföldiekkel...
Meg aztán amúgy is ritkán jutok ide a gép elé, (Bébim elég rendesen nyúzza valamelyik Sims-et.) gondoltam ma kihasználom ezt a kis lehetőséget. Pedig már azzal is próbálkoztam, hogy átadtam "cserébe" az amúgy is ritkán használt xbox-ot, de csak egy napra jutottam gép elé. (Már ma is kellene kreálgatnom a Do It Tv új anyagát, de eddig nem nagyon volt rá idő.)
Tegnap megfordult nálunk (váltva) az egész zenekar, meg a gitárosunk áthozta a családot. Mire visszaértünk a próbáról, eléggé lelakták a kecót a kölkök, úgy hogy ma délelőtt újra nekiveselkedhettem a rendrakásnak. Lényegében remélhetőleg mindenki jól érezte magát!
Egyébként nagy vonalakban nyugi van. A sörök meg a whisky elfogyott, még maradt talonban Beherovka a következő menethez...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése